Knowledge Base Help Center
Bedenktijd bij uw GlobalXS contract
Wanneer u zich aanmeldt voor een dienst van GlobalXS, heeft u als consument recht op een wettelijke bedenktijd. Hieronder leggen we uit hoe dit bij ons werkt.
1. Wettelijke bedenktijd van 14 dagen
Na uw aanmelding ontvangt u van ons een bevestiging per e‑mail.
Vanaf het moment van bevestiging geldt een wettelijke bedenktijd van 14 dagen.
– Binnen deze 14 dagen kunt u kosteloos afzien van uw aanmelding.
– U hoeft hiervoor geen reden op te geven.
– Als u gebruik wilt maken van uw bedenktijd, neem dan contact op met onze klantenservice.
2. Wat gebeurt er na de bedenktijd?
Na afloop van de 14 dagen bedenktijd gaan wij aan de slag met de voorbereiding van uw aansluiting:
– We plannen de VIP installatie op uw adres.
– We bereiden de levering van onze glasvezeldiensten voor.
Vanaf dit moment kunnen wij kosten gaan maken voor de oplevering van uw aansluiting.
3. Annuleren na de bedenktijd
Na de 14 dagen wettelijke bedenktijd is het niet meer mogelijk om uw bestelling kosteloos te annuleren.
– Uw jaarcontract gaat in op het moment dat onze glasvezeldiensten op uw adres zijn opgeleverd door onze monteur.
– Vanaf de opleverdatum gelden de voorwaarden zoals vermeld in uw contract en in onze algemene voorwaarden.
Heeft u vragen over uw bedenktijd of de startdatum van uw contract?
Neem dan gerust contact op met onze klantenservice via helpdesk@globalxs.nl of bel ons op telefoonnummer 0320-294488, we helpen u graag verder.