Categorieën
< Alle onderwerpen
Print

Automatische incasso mislukt

Lukt het niet om het factuurbedrag automatisch van uw rekening te incasseren? Dan stopt uw abonnement niet meteen, maar is het wel belangrijk dat u zo snel mogelijk betaalt om afsluiting te voorkomen.


1. Herinnering bij mislukte incasso

Als een automatische incasso mislukt:

– Ontvangt u van ons een herinnering
– In deze herinnering staat dat u het openstaande bedrag zelf moet overmaken
– De betaaltermijn is 14 dagen na de datum van de factuur

Wij adviseren om bij een herinnering direct te betalen, zodat uw diensten actief blijven.

2. Hoe kunt u betalen?

U kunt het openstaande bedrag zelf overmaken naar:

Rekeninghouder: GlobalXS B.V.
IBAN: NL74RABO0345742516
Plaats: Lelystad

Vermeld bij uw betaling altijd:

– Uw klantnummer
– Het factuurnummer of betalingskenmerk

Zonder deze gegevens kan uw betaling niet goed worden verwerkt.

3. Wat gebeurt er als u niet binnen 14 dagen betaalt?

Als de betaling na 14 dagen nog niet bij ons binnen is, kan het zijn dat u:

– (Tijdelijk) wordt afgesloten van één of meerdere diensten
– Pas weer toegang krijgt nadat de betaling is verwerkt

4. Diensten weer snel laten activeren

Heeft u (net) betaald en wilt u uw diensten zo snel mogelijk weer laten activeren?
Stuur dan een betaalbewijs naar: helpdesk@globalxs.nl

Op het betaalbewijs moeten in ieder geval de volgende gegevens duidelijk zichtbaar zijn:

– Het betaalde bedrag
– Uw klantnummer
– Het betalingskenmerk of factuurnummer
– Uw rekeningnummer
– Het rekeningnummer van GlobalXS: NL74RABO0345742516

Zodra wij uw betaling en betaalbewijs hebben gecontroleerd, doen wij ons best om uw diensten zo snel mogelijk weer te activeren.

Heeft u vragen over een herinnering, blokkade of betaling?
Neem dan contact op met onze administratie. We helpen u graag verder.

Inhoudsopgave