Knowledge Base Help Center
Automatische incasso mislukt
Lukt het niet om het factuurbedrag automatisch van uw rekening te incasseren? Dan stopt uw abonnement niet meteen, maar is het wel belangrijk dat u zo snel mogelijk betaalt om afsluiting te voorkomen.
1. Herinnering bij mislukte incasso
Als een automatische incasso mislukt:
– Ontvangt u van ons een herinnering
– In deze herinnering staat dat u het openstaande bedrag zelf moet overmaken
– De betaaltermijn is 14 dagen na de datum van de factuur
Wij adviseren om bij een herinnering direct te betalen, zodat uw diensten actief blijven.
2. Hoe kunt u betalen?
U kunt het openstaande bedrag zelf overmaken naar:
– Rekeninghouder: GlobalXS B.V.
– IBAN: NL74RABO0345742516
– Plaats: Lelystad
Vermeld bij uw betaling altijd:
– Uw klantnummer
– Het factuurnummer of betalingskenmerk
Zonder deze gegevens kan uw betaling niet goed worden verwerkt.
3. Wat gebeurt er als u niet binnen 14 dagen betaalt?
Als de betaling na 14 dagen nog niet bij ons binnen is, kan het zijn dat u:
– (Tijdelijk) wordt afgesloten van één of meerdere diensten
– Pas weer toegang krijgt nadat de betaling is verwerkt
4. Diensten weer snel laten activeren
Heeft u (net) betaald en wilt u uw diensten zo snel mogelijk weer laten activeren?
Stuur dan een betaalbewijs naar: helpdesk@globalxs.nl
Op het betaalbewijs moeten in ieder geval de volgende gegevens duidelijk zichtbaar zijn:
– Het betaalde bedrag
– Uw klantnummer
– Het betalingskenmerk of factuurnummer
– Uw rekeningnummer
– Het rekeningnummer van GlobalXS: NL74RABO0345742516
Zodra wij uw betaling en betaalbewijs hebben gecontroleerd, doen wij ons best om uw diensten zo snel mogelijk weer te activeren.
Heeft u vragen over een herinnering, blokkade of betaling?
Neem dan contact op met onze administratie. We helpen u graag verder.